Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Dengan ini diumumkan secara rasminya bahawa saya telah ditag oleh pemilik blog Whatever Shoot Says. Huhu. Saya layankan aje. Hehe..

1. Mula2 kena letak header



Blog yang saya follow :

a) Blog Informasi -> MyAdha

Saya akan buka blog ni eveyday. Sampai2 ofis terus bukak blog ni. Banyak information dalam tu yang bole dikongsi untuk semua.


b) Entri kehidupan -> VP, CM, Sepet

Siape tak kenal dengan adik-beradik Noh ni. Masing2 dengan kehidupan dan cara mereka sendiri. Dari blog CM, saya kenal blog VP dan seterusnye Sepet. Selepas beberapa lame blog walking, baru saya tau yang ketiga2 mereka ni adik-beradik.

 
c) Wanita2 cute -> FL, INM, Sophie Al-Yahya

Tiga2 blog ni menarik perhatian saya. Ada cara yang tersendiri in terms of cara penulisan mereka dan ape yang mereka nak sampaikan.


d) Blogger Lelaki ->  Muka Surat Sulit NazRealiti Konspirasi

Antara blogger lelaki yang saya selalu terjah blog mereka. Pada saya, lain dari yang lain. Pendapat setiap orang berbeza. Ye tak?



Saya tulis nama penuh lagi. Hehe (Kamu bertiga kat atas, jangan marah ye. Saya sayang kamu2 semua). Tiga2 ni buddy paling rapat since zaman studi lagi. For sure saya nak tau ape yang berlaku pada mereka. Jumpa pun bukan selalu, contact pun bukan hari2. Dari blog, saya dapat tau update mereka2 ini.


f) Blog follower

Sesekali terjah blog follower. Tak ramai mana pun tapi ade la dari takde kan. Hehe.


2. Tulis tajuk entri (Dah tulis dah)

3. URL pun dah tinggal dah.

4. Tag 3 orang (Dah tag dah) -> Cik Sha, Aisya, dan sape2 yang baca entri ni.

7 Orang Berkata-kata:

..cik sha.. said...

saya sayang awak dan saya sayang mereka jugak....


bersyukur sebab kite semua ditemukan dan manjadi rakan...(tetiba emo smbil kesat air mata..*kisah benar nih tau*)

Miss Haniza said...

Kite bukan rakan tapi adik-beradik(tetibe teringat cerite c-la melipat.....)

awk pun fhm kan.hehe...

cla yang cantek berseri said...

syg korg....muahmuah
haha..tringat jugak kisah tu..bgun tdo ada nescafe 1 cawan n a piece of note.

nampak sgt cik sha xfolow blog sy.huh

Miss Haniza said...

konon2 dia nak pujuk tp tak jadi.hehe.

NAZ said...

hye haniza :) saya tak tahu nak kata apa, terima kasih melawat, membaca, dan apatah lagi menerima segala penaipan saya. kadang saya rasa penaipan tidak relevan apakan lagi boleh di terima orang hahaha. terima kasih haniza :) terima kasih atas sokongan kamu.

Miss Haniza said...

hi pemilik "muka surat sulit naz"...gaya penulisan,penyampaian yang bersahaja..terima kasih for the drop by comment :)

..cik sha.. said...

cla...blog yg mana? sy follow la. tp yg terkini nih la. yg dulu2 mana reti blog2 nih..

wei.. ape ni ungkit citer dlu. malu la sy.....