Two

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Today -> first day of July 2011...

Terasa sekejap masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah dua tahun keja kat sini. Tempat yang memberi rezeki selepas tamat praktikal 19 Jun 2009.

Hati mula rasa nak cari keja lain. Masuk manufacturing/production company balik? Mungkin. Tapi kena fikir kesan baik buruk keja dalam environment macam tu if nak stay dalam jangka masa panjang. Goverment pulak still tunggu result. Ada rezeki dapat la.

Masih menuggu + mencari peluang lain...........

Terima kasih TM kerana beri saya  peluang keja dua tahun lalu dengan pointer cukup2 makan. Dapat rasa duit bonus, dapat rasa revise gaji tahun 2010, dapat rasa increment tahun ni. Next revise gaji??? Ada jugak dengar2 cite. Kalo betul, syukur alhamdulillah.




p/s : Saya tetap sayang TM. Cinta pertama saya. Hehehe...

6 Orang Berkata-kata:

Aisyah Rahim said...

saya pun sayang TM jugak.. Thanks kakak sebab awk byk tlg sy.. Love u tanpa tahu kata yang boleh diungkapkan... hihi =)))

Miss Haniza said...

welcome dear..saya tetap kakak awak yg paling garang.hehe.

sofian.samad said...

p/s : how about me?? :p

Miss Haniza said...

cerite belakang2 nanti :)

..cik sha.. said...

sy syg TM jugak. tq sbb kasi tumpang masa2 mula2 1st interview TM.....

Miss Haniza said...

sama2 cik sha syg :)