Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Lihat tajuk sudah cukup menggambarkan ape yang saya rasa ketika ini. Pagi2 saya sudah rasa sangat geram yang amat ditambah dengan ketidakselesaan perut membuatkan muka saya agak kelat pagi tadi. Disebabkan hari ini ialah hari jumaat, saya telan semua dengan kesabaran. Sabar itu sebahagian daripada iman. Remember that quote.

Benda yang saya paling tidak suka buat ialah "BUAT KEJA DUA KALI". Saya fikir benda tu seperti buang masa dan tenaga. Mengulang membuat keja yang sama amatlah tidak saya gemari. Utilize existing resources. Gunakanlah semaksimum mungkin. Repeat the same thing again and again. Kadang2 rasa menyampah jugak. Huhu.

Pujuk2 hati "bukan lama lagi pun kat sini". Berharap sentiasa dimurahkan rezeki dan diberikan peluang. Amin... 

4 Orang Berkata-kata:

sofian.samad said...

ok..dah bleh kemas2..keje jer kat jb ney :)

Miss Haniza said...

:)

cla yang cantek berseri said...

"membuatkan muka saya agak kelat pagi tadi."
bole bayang cmna.hehehe

Miss Haniza said...

tau2 je kakchik ni :)