Salam dan salam sejahtera semua...

Tiup sawang2 yang ade ni. Fuuhhh, fuuhhh, WUP WUP WUP (motip tulis WUP... saya nak naik WUP WUP lagi). Hehehe.

Syukur Alhamdulillah. Semua sudah selesai. Yipppppppiiiiiiii!!!!!!.Rasa nak lompat2 dah ni. Seronok tak terkata. 5 bulan yang penuh cabaran, 5 bulan yang banyak menguji fizikal, mental, emosi. 25 November 2010, selesai part I. Bersedia untuk part II awal tahun depan pulak. 

Banyak benda yang saya tak dapat buat sepanjang 5 bulan lepas. Sekarang saya dah listkan nak buat ape every weekend start from next week. Wall climbing, skytrek, cycling, dan senarai yang pertama dan perkara yang paling wajib ialah shopping. Saya nak shopping!!!. Perkara paling penting sekali. saya nak bercuti dengan family mid Disember ni.

Terasa macam dah lama tak update blog. Dua tiga menjak ni, busy dengan segala benda. Next week akan busy dengan migration pulak. Semua nak kejar dateline. Bekerja selagi khidmat diperlukan. Yang penting keja isnin sampai jumaat je. Sabtu ahad cuti.

p/s : Hopefully, cuti seminggu diluluskan...

1 Orang Berkata-kata:

aleya said...

hahah WUP WUP WUP ye...

u mane leh cuti semingguuuu waaaaaaa
tensi saya :( :( :(