Alkisahnya.........


Pagi tadi saya pegi Exchange TTDI sebab ade discussion on Oracle and Toad software. Selepas siap keja, ingat2 bole la stay terus sampai petang kat sana, tapi tak dapat sebab kena balik menara. Pukul 12 lebih2 sikit, saya pandang Aleya, Aleya pandang saya. Seakan2 memahami antara satu sama lain. Macam ada chemistry gitu. Huhu.

Dengan pantas saya berkata, "Jum pegi makan kat OU". Tanpa banyak soal dan cerita kami bertiga terus kemas2. Tetibe dalam kereta, one of my friend said, "Jum pegi IKEA".

Dalam hati saya dah dug dag dug dag. Fobia saya dengar IKEA sebab pernah accident kat sana, langgar yang tak berapa nak lari. Sejak accident hari tu, terus saya tak jejak kaki kat IKEA. Walaupun bukan saya yang drive tadi, tapi saya tetap fobia dengan IKEA. Nak2 bila tengok tempat berlanggar tu. Tapi apakan daya. Sebab nak makan meatball punye pasal, redah je la. Dalam hati dah cuak kebebeh dah. Huhuhu...

Sebelum makan meatball, singgah The Curve sebab nak cari satu barang ni...


Kalo saya nak keluar beli sendiri, ntah bila agaknye nak keluar. Lain la kalo ade delivery sampai depan pintu rumah kan. Kalo benda alah ni bole beli online pastu delivery, dah lama saya buat macam tu. Huhuhuhu...

Sampai menara dalam pukul 2.15. Sibaik tak lewat sangat...

IKEA... Sampai jugak sekali lagi......

1 Orang Berkata-kata:

Mr. Zaini said...

sedapnye... huhuhu