Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Time break baru bole update. Huhu. Lately sangat busy. Dah 2 malam saya balik lewat. Hari Rabu pukul 8 malam, semalam pukul 10.15 malam , hari ni??? pukul 12 tengah malam agaknye.

Thanks to one of my friends yang teman saya buat keja malam tadi. Duduk kat sana macam takde rumah nak balik. Tu pun selepas dipaksa untuk teman saya sampai keja saya siap (See, saya sangat kejam. Saya agak tensi malam tadi. Ampun2. Ditambah dengan perut sakit dek masuk angin, dengan saya sekali angin). Keja datang tibe2, macam wahyu dari langit. Gedebuk jatuh tergolek depan mata. Sudahnya, saya yang tergolek.

"Please complete the task ASAP" 

ASAP??? Sikit2 ASAP, lepas tu FYA, important, urgent. Berasap kepala otak ni siapkan segala untuk mengejar due yang dah delay. Sabar je la.

Sekarang, berusaha untuk menguatkan mental, fizikal, rohani. Cara untuk menguatkan mental - sentiasa berfikiran positif, yakin kepada kemampuan diri. Cara menguatkan fizikal - tiru macam saya. Once a week pegi gym. For the purpose of health. Cara menguatkan rohani - Amar Makruf Nahi Mungkar.

Ok. Nak sambung buat keja dah...

p/s : BFF saya pesan banyakkan senyum dan selawat. Thanks bro. Hang pun tau kan macam mana muka aku kalo stress + tension. Hehe.

2 Orang Berkata-kata:

Azlan said...

Reja tu reja jgk..mkn jgn lupa

cla cantek said...

rilek2...makan mst..gastrik xpasai.bole dpt kanser perut