Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

This entry was dedicated to him......

Today is 1 March 2011. It was raining outside. I wake up early at 6 am, just to wish him...

Last night I met him at Masjid Jamek because of urgent letter. Tanpa rancang ape2, saya terus ke Masjid Jamek, our meeting point sambil berfikir "Mane aku nak cari kek ni? Esok birthday dia. Alang2 dah jumpa ni terus bagi, kot2 esok dia dah nak balik. Yes, KL Sentral ada Secret Recipe".  

Lepas singgah KL Sentral, terus ke Masjid Jamek tapi orang yang di tunggu tak sampai lagi. On the way katanya. Tunggu dengan sabar. 10 minit kemudian, "Dah sampai. Ada dekat depan pintu masjid ni".

Jumpa je, terus saya salam, cium, peluk semua. "Ayah datang dengan kawan ni. Tak bole lama sebab kawan ayah ada keja. Ni surat". Dapat jumpa sekejap, tak banyak yang kami sembangkan.

Lepas 10  minit, "Ayah nak kena pegi ni". Terus saya hulurkan kek. "Esok birthday ayah. Selamat hari lahir. Ni kek untuk ayah". Terus saya peluk ayah. At that moment, saya rasa nak nangis sebab saya perlukan seseorang ketika ini. Hati terus berkata "Gud girl, don't cry. Dugaan ni. Sabar2, kuatkan hati. Nanti ayah risau pulak kalau nampak".

Kawan ayah saya terus usap belakang ayah, tersenyum terus kata, "Anak ayah". Hehe...

Hari ni birthday ayah saya. Selamat hari lahir ayah. Semoga dipanjangkan umur dan sentiasa murah rezeki. Semoga Allah sentiasa melindungi dah merahmati ayah saya. Aminnn...  

4 Orang Berkata-kata:

Azlan said...

SHL to ayah awak

..cik sha.. said...

touching nyer sayer...

cla yang cantek berseri said...

SUL kat ayah angkat

Miss Haniza said...

Tq kwn2...