Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Huh, semalam memang menguji kesabaran saya. Dari pagi sampai petang, saya berkampung di Taman Desa untuk SIT projek. Takde maknanya saya nak pi sorang2. Pegi kena berteman. Huhu (thanks bro sebab teman selepas di paksa oleh saya). 

Sampai2, bole pulak system owner takde. Pegi Langkawi katanya. Sibaik assistant dengan vendor ada. Mana taknye, ni kali kedua datang untuk buat benda yang sama. The first one tak bole execute sebab tak ready + ada program change. Second time ni, kalo tak ready lagi, tak tau la nak cakap ape. Huhuhu.

Bila semua dah ready, data sudah load, tibe time untuk execution. Yang geramnya, dua dari tiga test script fail. Error dari our side. Bos pulak duk tanya2 (stress di situ lagi). Kejadian tu berlaku bukan disebabkan salah kami. Malu dah nak hadap muka vendor depan mata ni. Tak tau dah nak letak muka kat mana ni. Terpaksa memberi jawapan diplomatik. Huhu. Kalo tak siap hari ni, mau kena datang lagi Taman Desa ni untuk kali ketiga buat benda yang sama (saya tak nak!!!).

Lepas semua error dah dibetulkan, buat fully test sekali lagi petang tu. Finally, 3.30 baru settle semua. Rasa lega di situ. Dah bole balik dengan hati yang tenang.

p/s : Thanks bro. Saya tak kan lupe kejadian di traffic light putrajaya + time menunggu erl semalam :)

5 Orang Berkata-kata:

Akulah Pak Lan said...

Sabaq saja la..biasa la vendor..i have the same issue here..

L@iLy_MiMie said...

error tu slh sape niza? vendor ke? hehe sabor yer

Miss Haniza said...

salah abg yg duk belakang aleya tu la kak.huhu..

aleya said...

uit..name kene sebut..patut tersedak ritu :P

Miss Haniza said...

ala cik leya,mcm tak biase pulak :)