Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Hmmmmmm, kesahnya......

2 hari yang hetic sampaikan makan tak lalu, balik keja lewat, sampai rumah mandi solat terus boomm... Tido.

Makan? Ada saya kesah?

Saya tau saya tak pernah kesah. Saya tau kamu semua pun tak kesah. Sedangkan kesah saya pun kamu tak kesah. Inikan pula saya nak kesahkan kesah saya yang kesahnya belum tentu kamu kesah. Lagi la saya tak kesah. (Apakah yang saya sedang merepek ni? Hadoi)

Confirm saya perlukan sedos suntikan semangat. Mana mau cari? Meh tiup2. Fuhh fuhh datanglah semangat. Huhu.

Selera... Ke mana kamu lari? Saya mahu kejar kamu semula.

Hopefully esok selera saya kembali normal.


p/s : Today is a Friday!!! No work tomorrow no work tomorrow!!! Esok nak bangun lambat. Ada saya kesah? Huhu...

3 Orang Berkata-kata:

sofian.samad said...

esok selera kamoo dtg..tungguu yek :)

Akulah Pak Lan said...

SERU semangat yang hilang tuh..

cla yang cantek berseri said...

meh nak kasik selera