I'm not a perfect person. I'm just an ordinary person who seek for joy and happiness. Sometimes I can't satisfy all people all the time.

In life, everything happens for a reason. Same goes with me. There's a reason for everything I've done.

I know what I'm doing right now. Frankly, I'll tell when I'm ready. Just give me some space and a piece of time.

I realize that...
.
.
.
.
ITS ALL IN GOD'S HANDS


p/s : Boleh jadi kamu membenci sesuatu, pada hal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, pada hal ia amat buruk bagi kamu. Dia Maha Mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui.

8 Orang Berkata-kata:

sofian.samad said...

brape byk space nk gune..3 relung cukup x :)

Miss Haniza said...

tak cukup.. "org tamak selalu untung" :)

sofian.samad said...

ish ish sape la cekgu yg ajar ney

Miss Haniza said...

cekgu robot yg ajor :p

Saya Budak Baik said...

orang tamak mmg macam tu.. suma makanan dia nk tapau.. hehehhee

sabo la ekk..

p/s: klu awk sendawa kuat2 lagi.. knpem sy lempang di khalayak ramai.. baru awk tawu erti penyesalan menjadi adik sy.. hahahah

Miss Haniza said...

burpp burrppp. errrkkkkkkk.......
heeeeee :p

Anonymous said...

assalammualaikum..
saja search 11.11.11
appear awk nye blog.
nice..n best song..
add my fb..Sang Wira
salam perkenalan

Miss Haniza said...

wa'alaikumusslm..

thanks for reading :)