Selamat kembali ke ofis ye Cik Haniza selepas bercuti 2 hari...

Sampai ofis je ramai terkejut, yang sekali pandang jadi dua kali pandang, yang tak pernah pandang pun pandang (macam nampak alien gamaknye). OMG.. OMG.. (Ye ye saya tau korang pelik tengok muka saya kan.. kan.. Lagi terkejut tengok tangan saya yang mengembang ni kan).

Tak kurang jugak yang offer jadi nurse untuk pecahkan air kat tangan yang menggelembung ni. Saya tau korang geram2 kan tengok macam nak picit2 kan. Takpe2, nanti saya jumpa authorized doktor untuk pecahkan (Cakap je ni tapi nak peginye ntah bile sebab takut sakit. Ngeeee...). Kalo doktor bagi bius, nak je saya suruh doktor tu pecahkan. Huhu...

Yang tak bole tahan, bos besar tegur "MasyaAllah. Kenape dengan muka tu? Ape jadi kat u? Siape buat u macam ni?". Jenuh saya nak cerita balik semua (Lepas cerita, bantai kena gelak haku). Haha. Nak buat macam mana, benda nak jadi. Redha je la. Ada hikmahnya tu...

0 Orang Berkata-kata: